Връщане на стоки и Рекламации
В Онлайн Магазин Aziatika.bg всеки клиент закупил даден продукт има право до 14 дни след закупуването му да го върне обратно и да си получите сумата обратно.
При връщане, замяна или рекламация на продукт клиента трябва да попълни формуляр за връщане на продукт(и) и да го изпрати на електронен адрес: info@aziatika.bg.
1. Върнатия продукт(и) не трябва да е използван и да е в добър търговски вид (вида в който е получен от клиента) и имате право да го върнете в срок, не по-дълъг от 14 дни, считано от датата на получаването му.
2.Клиентът заплаща всички разходи, свързани с транспортирането/връщането на продукта(ите) до посочения адрес на формуляра за връщане на продукта.
3. Клиент има право да върне продукт, да замени продукт или да направи рекламация на продукт само, ако пази разписка за прием на паричен превод, издадена от ЕКОНТ или СПИДИ. Тази разписка има силата на касов бон и задължително трябва да се приложи към върнатия продукт (и).
4. При рекламация клиентът връща продукта за негова сметка без наложен платеж и задължително с опция "Преглед". Ако установим, че проблема с продукта не е предизвикан от клиента, транспортните разходи ще му бъдат възстановени в 14 дневен срок.
Връщания направени по начин,различен от инструкциѝте по-горе няма да бъдат уважени.